torsdag 12. september 2013




Jeg har vært på kurs og lært om Art Journaling. Det handlet mye om klining med maling, og det å få ut frustrasjon. Jeg måtte vri hodet for å tenke ut noe som ergret meg, og jeg var ikke så fornøyd med deg jeg fikk til på kurset. Men da jeg kom hjem, fant jeg min egen stil, og brukte store deler av året i fjor med å lage min egen Art Journal, med et litt skjevt blikk på tingenes tilstand. Det var så morsomt at jeg ble helt hekta, helt til det ble slutt på boka Dette er bare et lite utvalg. Boka inneholder mye mer. Det er mulig at jeg vil fortsette, men jeg skal bare........................

1 kommentar:

  1. Jeg har sett boka, og du har laget masse fint der :) Liker veldig godt den siden om ytringsfrihet. Ler godt når jeg ser at de skriver BUTT (rompe) i stedet for but (men) hehe

    SvarSlett